MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14347 članaka u 5870 teme
April 2018
PonUtoSreČetPetSubNed
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



LEPOTA IZ FRIŽIDERA

Ići dole

LEPOTA IZ FRIŽIDERA

Počalji od Admin taj Ned 27 Jul 2008 - 22:55

LEPOTA IZ FRIŽIDERA

Tajna glatke kože i sjajne kose leži u frižideru, jer na lepotu, osim gena i vežbanja, značajan uticaj ima i hrana




Lepota dolazi iznutra, imajte to na umu kad posežete za kesicom čipsa ili omiljenom čokoladom. Određenom hranom se uspešno možete boriti protiv akni, tamnih podočnjaka, beživotne kose, ali i prvih znakova starenja.



Akne

Dodatak vitamina A i B kompleksa u ishrani pomaže kod problema s aknama. Zeleno lisnato povrće koje sadrži vitamin B6 uticaće na smanjenje mitesera. Cink i kalijum najdelotvorniji su minerali u borbi protiv akni, a najbogatiji izvori cinka su ćuretina, školjke, jaja i mleko, dok kalcijuma najviše ima u posnom siru, obranom mleku, jogurtu i susamu.




Bore

Voće bogato vitaminom C najbolje je sredstvo u borbi protiv bora. Zato je dovoljno pojesti samo jedan kivi dnevno da biste zadovoljili dnevne potrebe. Vitamin C pomaže telu u stvaranju kolagena, bitnog za lep izgled kože, jer je vlaži i daje joj tonus. Kada u vašem telu ima dovoljno kolagena, koža je elastična i sprečava se prerano stvaranje bora.
U borbi s borama dokazano pomaže vitamin A, koji se sve više koristi u kozmetičkoj industriji. Prve znakove starenja lakše ćete sprečiti ako svoje lice hranite iznutra, a ne samo spolja. Zato u ishranu uvrstite hranu bogatu vitaminom A: sir, jaja, riblje ulje, mleko i jogurt. Telo takođe može proizvesti vitamin A iz hrane koja je bogata betakarotenom, poput spanaća, šargarepe, crvenog bibera, manga i kajsija.




Podočnjaci

Najčešće su znak nedovoljnog sna, ali mogu da budu i znak poremećaja u radu bubrega ili anemije. Kako biste rešili ovaj problem, povećajte unos namirnica bogatih vitaminom C, kalijumom (banane, kajsije, breskve, pomorandže, paradajz, krompir) i sumporom (špargle, gorko povrće) jer te namirnice pospešuju uklanjanje štetnih sastojaka iz organizma. Izbegavajte previše slanu i prezačinjenu hranu jer so zadržava vodu u organizmu.




Crvenilo

Crvenilo na licu najčešće pogađa osobe svetlijeg tena. Pravi uzrok crvenila još nije pronađen, a osim nasleđa važnu ulogu imaju toplota i izloženost suncu. Neželjenog rumenila lakše ćete se rešiti ako u ishranu uvrstite što više ribe. Letnji obroci nezamislivi su bez osvežavajućih salata, a u njima bi obavezno trebalo da se nađu sveži krastavci, koji takođe suzbijaju pojavu crvenila. U ishranu takođe treba uvrstiti što više namirnica bogatih vitaminom E, kog najviše ima u sardelama, žumancetu, zelenom lisnatom povrću, orasima i žitaricama.
avatar
Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 30
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu