MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14346 članaka u 5870 teme
Decembar 2016
PonUtoSreČetPetSubNed
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



HRANOM DO BUJNE KOSE

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

HRANOM DO BUJNE KOSE

Počalji od Admin taj Čet 20 Nov 2008 - 19:33

HRANOM DO BUJNE KOSE


Stvaranje peruti, opadanje i oštećenje kose možete da sprečite ako u ishranu uvrstite namirnice poput spanaća, lososa, jaja, žitarica ili bobičastog voća.





Zaboravite skupe šampone, regeneratore i maske! Tanka, beživotna kosa bez sjaja i ispucali vrhovi često su samo posledica loše ishrane, pa zato lek za njeno ozdravljenje treba potražiti u kuhinji.



Ako vam je kosa u lošem stanju, pomoću saveta frizera Ričarda Varda, koji tvrdi da pravilnom ishranom možemo da utičemo na njen kvalitet, imaćete sjajnu i zdravu kosu.

- Ishrana je najvažnija! Kosu treba hraniti iznutra kvalitetnim namirnicama, jer samo ćemo tako postići vitalnost, zdravlje i sjaj. Loša i beživotna kosa najčešće je rezultat nezdravog načina života, stresa, pušenja i kofeina - tvrdi Vard.

On naglašava da je za zdravu kosu najvažnije unošenje dovoljne količine vode.

- Važno je smanjiti unos kofeina i alkohola, jer može da smanji apsorpciju gvožđa, što će izazvati stanjivanje vlasi, pa čak i gubitak kose - savetuje on.

Ako je vaša kosa lošeg kvaliteta, na jelovniku bi češće trebalo da budu namirnice poput spanaća, lososa ili jaja.




Tako je, na primer, spanać bogat gvožđem i vitaminom C. Nedostatak gvožđa može da izazove gubitak kose, dok je vitamin C važan za zdravlje vlasišta. Bobičasto voće, poput borovnice, prirodni je izvor gvožđa, pa ako imate problema s opadanjem kose, preporuka je da uzimate što više ovog voća. Isto važi i za crveno meso. Takođe, tamno lisnato povrće je i dobar izvor cinka, pa je zato važno da ga jedete kako biste izbegli perutanje kože glave.

Losos, srdela, skuša i tuna bogati su omega-3 masnim kiselinama, koje su izuzetno važne za zdravlje kose. Suvo teme koje se peruta obično je znak nedovoljnog unosa esencijalnih masnih kiselina u organizam. Žitarice imaju značajan sadržaj vitamina B kompleksa, izuzetno važnih za zdravlje kose. Osim žitarica, B vitaminima su bogati mleko i mlečni proizvodi, zeleno povrće, pekarski kvasac, džigerica i orašasti plodovi.
Jaja za zdravu kosu i nokte

Jaja su bogata biotinom, pa se preporučuje da u ishrani budu barem nekoliko puta nedeljno. Biotin je veoma važan u metabolizmu proteina, masti i ugljenih hidrata iz hrane. Biotin ima važnu ulogu u stvaranju osnovne keratinske supstance i time osigurava čvršću strukturu noktiju i kose. Osim u jajima, biotina ima i u pirinču, karfiolu, mleku i soji.

Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 29
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu