MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14346 članaka u 5870 teme
Decembar 2016
PonUtoSreČetPetSubNed
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



9 načina da izgubite 5 kg

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

9 načina da izgubite 5 kg

Počalji od Admin taj Sre 23 Sep 2009 - 10:43

9 načina da izgubite 5 kg


Ako unesete nekoliko veoma jednostavnih izmena u svoj način života i naučite pravilno da se hranite, izgubićete višak kilograma, ali ovog puta zauvek.

– Mršavljenje nije atomska fizika – poručuje stručnjak za fitnes Niki Voterman iz Londona. – Ako želite da gubite po jedan kilogram nedeljno, morate da trošite 500 kalorija dnevno. To znači da treba da jedete manje i sagorevate više kalorija.
Pročitajte savete ovog stručnjaka i shvatićete da to nije nimalo teško.

1. Ne zavaravajte se

Naučnici su ustanovili da osobe koje stavljaju na papir sve što su u toku dana pojele mnogo brže slabe od onih koje to ne čine. Tajna je u tome što na taj način sprečavate sebe da trpate u želudac sve što vam dođe pod ruku. Lako je zaboraviti one četiri čokoladne bombone koje ste smazali na poslu dok ste čekali da vam donesu kafu. Takođe, treba da pribeležite svaku fizičku aktivnost, jer ona služi kao pozitivna stimulacija.

2. Obavezno užinajte

Između obroka obavezno užinajte, jer ako ste dugo bez hrane, nivo šećera u krvi naglo pada. Vi ćete, da biste ga ponovo podigli, tada posegnuti za hranom koja najbrže oslobađa glukozu, a to su slatkiši. Da biste to predupredili, jedite pomalo ali često, na svaka dva i po do tri sata. Najnovija istraživanja su pokazala da u kvalitetnu užinu spada voće, povrće i hrana koja je bogata biljnim uljima, a to su pre svega bademi i orasi. Tajna je u tome što koštunjavo voće lagano oslobađa masti u krvotok i tako sprečava nagli pad ili skok šećera kao što to čini, na primer, beli hleb, slatkiši, keks...

3. Naučite da računate kalorije

Najbolji i najlakši način da izbacite 500 kalorija dnevno jeste da 250 izgubite ishranom, a 250 sagorite vežbanjem. Relativno lako ćete smanjiti dnevni unos za 250 kalorija, dovoljno je samo da se odreknete punomasnog sira i pređete na posni, preskočite keks za užinu i popijete jednu čašu vina manje na dan. Vežbama nećete samo sagoreti 250 kalorija već ćete ojačati mišiće i ubrzati metabolizam tako da ćete lakše gubiti kalorije čak i kada se odmarate. Svakog dana prošetajte pola sata, ali brzim hodom. I nikad ne koristite lift.




4. I pića se računaju

Skloni smo da mislimo da se kalorije koje unesemo kroz raznorazne napitke ne računaju. Voćni sok je možda dobar za zdravlje, ali ima isti broj kalorija kao i gazirani napitak. Ako ne možete bez soka, sipajte pola čaše, a zatim je do vrha napunite vodom. Tako ćete uštedeti 100 kalorija. Alkohol je pravi rudnik kalorija. Boca vina, recimo, ima 500 kalorija, što znači da možete da poništite celodnevni trud ako se za večeru prepustite toj vrsti uživanja. Ali, ako unapred znate da treba da izađete, tokom dana možete da se odreknete dodatnih 250 kalorija da biste uveče mirne savesti popili koju čašicu. Ako sok zamenite mineralnom vodom, uštedećete i do 100 kalorija po čaši.

5. Kafanska jela su veoma kalorična

Odreknite se gotovih jela i sami spremajte obroke kad god je to moguće. Domaća jela u proseku imaju oko 400 kalorija manje od kupovnih ili kafanskih. Izračunato je da glavno jelo u kafani sadrži i do 1.000 kalorija, i to bez predjela, hleba, pića i deserta.
Naučite nekoliko lakih recepata za jela koja se ne spremaju duže od 20 minuta i napunite prethodnog dana frižider. Parče belog pilećeg mesa na roštilju, bareno povrće i činija ukusne salate ne spremaju se duže od gotovog jela koje morate da stavite u rernu i sačekate da bude gotovo.




6. Odreknite se slatkiša

Ako uprkos zdravom načinu ishrane i dalje osećate jaku potrebu za slatkišima, možda je najbolje da ih se sasvim odreknete. Nutricionisti se slažu da se žudnja za slatkišima zaista gubi ako ih potpuno izbacite iz ishrane. Svaki put kad pojedete nešto slatko, drastičan porast šećera u krvi praćen je isto tako drastičnim padom, zbog čega osećate potrebu za novim slatkim zalogajem da biste ga opet podigli. Ako ne možete da ih se sasvim odreknete, odvojite dnevno 150 kalorija za 30 grama čokolade i uživajte u njoj bez griže savesti.

7. Pazite na porcije

Oslabićete dva kilograma bez muke ako jedete upola manje nego ranije. Po jednom obroku možete da izbacite do 200 kalorija ako porciju smanjite za 15 odsto. Možda ćete u početku biti gladni dok vam se želudac ne navikne, ali zato možete da užinate voće ili sirovo povrće da biste ublažili napade gladi.




8. Unosite više belančevina

Vaš organizam zadržava samo 70 odsto kalorija iz belančevina, dok iz ugljenih hidrata apsorbuje svih 100 odsto. Od belančevina ćete biti duže siti i jačaćete mišiće dok slabite. Planirajte da unesete 100 grama belančevina dnevno, a to znači da za svaki obrok pojedete malu porciju ribe ili mesa.


9. Oslobodite se stresa

Hormon kortizol, koji se luči kada ste pod stresom, doprinosi gojenju, naročito na stomaku. S godinama se, nažalost, gubi sposobnost čoveka da se izbori s viškom kortizola. Dakle, odgovor na gomilanje kilograma u srednjim godinama glasi, naučite da se opustite i relaksirate. Jedan od načina je da uživate u mirisnoj kupki, izmanikirate nokte, napravite frizuru, a dugi način je da svakog dana odvojite vreme za čitanje ili slušanje omiljene muzike.

______________________________ MUZIKA FORUM ______________________________
PREPORUCUJEMO VAM DA POSETITE:
http://zabava.myfineforum.org/
http://power.aimoo.com/
http://caffe.freeforums.org/
http://winner.vforums.co.uk/



Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 29
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu