MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14346 članaka u 5870 teme
Decembar 2016
PonUtoSreČetPetSubNed
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Bolovi u leđima od sedenja: Rešite problem za 60 sekundi

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Bolovi u leđima od sedenja: Rešite problem za 60 sekundi

Počalji od Admin taj Sre 18 Mar 2015 - 21:16

Bolovi u leđima od sedenja: Rešite problem za 60 sekundi
Zadovoljna.hr 



Osam ili više sati za radnim stolom loše utiče na našu kičmu. Bolovi u donjem delu leđa tako postaju svakodnevna pojava s kojom se bori sve više ljudi. Ukoliko osećate neprijatan bol tokom radnog vremena izdvojite 60 sekundi i rešite ovaj problem.


Pritisak i bol u donjem delu leđa česta je pojava. Bolovi se javljaju zbog lošeg držanja i opterećenja na donji deo karlice, ali i zbog grča u telu izazvanog stresom i umorom.

Za trenutno ublažavanje bola isprobajte kratku vežbu disanja koja opušta telo i smanjuje osećaj pritiska na lumbalnom delu. 

VEŽBA DISANJA PROTIV BOLOVA OD 60 SEKUNDI 

1. Sedite i zauzmite najudobniji položaj. Zatvorite oči i pokušajte se opustiti. 

2. Vrh jezika naslonite odmah iza gornjih prednjih zuba. 

3. Udišite kroz nos polako u trajanju od 4 sekunde, zadržite dah brojeći do 7 te polako izdišite na usta brojeći do 8, proizvodeći tihi zvuk olakšanja. 

4. Postupak ponovite još tri puta. 

VEŽBE PRE SPAVANJA OD 60 SEKUNDI 

Svake večeri pre spavanja, dok ležite u krevetu napravite kratko istezanje od 60 sekundi. 

1. Lezite na stomak i naslonite se na podlaktice. 

2. Gornji deo tela podignite tako da se naslonite na laktove, podignite i glavu, zadržite položaj 8 sekundi te se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 2 puta. 

3. Lezite na leđa i savijte kolena, a ruke ispružite pored tela. Podignite karlicu u ravan položaj, ostanite tako 8 sekundi te se vratite u početni položaj. 

4. Ostanite da ležite na leđima i skupite noge, savijte ih u kolenima, obuhvatite ih rukama i privucite prema grudima. Ostanite u položaju 8 sekundi pa se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 2 puta.



______________________________ MUZIKA FORUM ______________________________
PREPORUCUJEMO VAM DA POSETITE:
http://zabava.myfineforum.org/
http://power.aimoo.com/
http://caffe.freeforums.org/
http://winner.vforums.co.uk/



Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 29
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu