MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14347 članaka u 5870 teme
April 2018
PonUtoSreČetPetSubNed
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Hrana koja ulepšava

Ići dole

Hrana koja ulepšava

Počalji od Admin taj Ned 29 Jun 2008 - 20:47

Hrana koja ulepšava


Perfektno nanešen make-up zaista vam može pomoći da izgledate svježe, ali to traje koliko i make-up. Međutim na duge staze perfektan i zdrav izgled treba nahraniti, jer barem u ovom slučaju, ljepota zaista dolazi iznutra.
Naša koža, kao i kosa i nokti trebaju određene namirnice, te vam zato donosimo omiljenu hranu našeg lijepog izgleda.

Za zdravu kožu

B vitamin – svi vitamini iz skupine B pospješuju metaboličke reakcije, obnavljaju i grade kolagen što održava kožu elastičnom.
Nahrani kožu: žitarice i proizvodi od žitarica, kao što su pasta, crni hljeb, riža, pšenica, meso, riba i jaja, kvasac.

Esencijalne kiseline – kiseline Omega 3 i Omega 6 ograničavaju gubitak vode u čelijama. Ove kiseline ćete unijeti maslinovim, orahovim, soja ili kikiriki uljem, masnom ribom kao što su sardine, haringe i tuna., bademima i lješnicima, avokadom i maslinama.

Voda – voda je esencijalna za produkciju kolagena, za dubinsku hidrataciju. Osim onih dva litra dnevno, vodu ćete unijeti i supom, čajem, povrćem i voćem koji u sebi prosječno sadrže oko 90 posto vode.

Za sjaj kože

Za svježinu i sjaj kože potrebna je dnevna doza antioksidanata.

Vitamin C – osim što je važan za proizvodnju kolagena, vitamin C štiti kožu od UV zračenja i pomaže zacjeljenje svih ožiljaka. Naći ćete ga u svježem voću i povrću, posebno u citrusu (limun, naranča, grejp), kao i u kupusu i peršunu.

Vitamin A – najvažniji je vitamin za gipkost kože. Također je štiti od UV zraka. Mnogo vitamina A ima u jetrici, jajima, puteru, mangu, dinji, paprika,a, mrkvi…

Vitamin E – snažan je antioksidant sa nevjerovatnom sposobnošću za reparacijom kože oštećene sunčevim zrakama. Zadržava slobodne radikale i djeluje zajedno sa vitaminom A i C štiteći membrane čelija, koje su glavna meta slobodnih radikala. Mnogo ga ima u orasima, lješnjacima i bademima, žitaricama, biljnim uljima.

Selen – najbolje je oružje protiv slobodnih radikala. Njegova uloga je odlučujuća kod anti-ageinga. Još pomaže eliminaciju toksina kroz urin, posebno duhana i alkohola. Ima ga u ribi, morskoj hrani, mesu i jajima..

Za čistu kožu

Ukoliko vam je koža osjetljiva i masna smanjite alcohol, cigarette, čokoladu, mnogo masti i šećera.

Cink - cink je antioksidantni mineral, tako da ako patite od akni to je upravo zbog nedostatka cinka koji reguliše proizvodnju sebuma i pomaže zacjeljivanje čelija. Unesite ga putem školjki, ribe, cijelih žitarica.

Probiotici –prijateljska bakterija u našem digestivnom sistemu koja štiti njegovu floru i ojačava imuni sistem. Pomažu jogurti i mliječni proizvodi.
avatar
Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 30
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu