MUZIKA
Registruj se i postani i TI clan Muzika Foruma!
Pristupi

Zaboravio sam šifru

Traži
 
 

Rezultati od :
 


Rechercher Napredna potraga

Statistike
Imamo 2976 registrovanih korisnika
Najnoviji registrovani član je BrankaS

Naši korisnici su poslali ukupno 14346 članaka u 5870 teme
Decembar 2016
PonUtoSreČetPetSubNed
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Kalendar Kalendar

Fluks RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Hrana koja ulepšava

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Hrana koja ulepšava

Počalji od Admin taj Ned 29 Jun 2008 - 20:47

Hrana koja ulepšava


Perfektno nanešen make-up zaista vam može pomoći da izgledate svježe, ali to traje koliko i make-up. Međutim na duge staze perfektan i zdrav izgled treba nahraniti, jer barem u ovom slučaju, ljepota zaista dolazi iznutra.
Naša koža, kao i kosa i nokti trebaju određene namirnice, te vam zato donosimo omiljenu hranu našeg lijepog izgleda.

Za zdravu kožu

B vitamin – svi vitamini iz skupine B pospješuju metaboličke reakcije, obnavljaju i grade kolagen što održava kožu elastičnom.
Nahrani kožu: žitarice i proizvodi od žitarica, kao što su pasta, crni hljeb, riža, pšenica, meso, riba i jaja, kvasac.

Esencijalne kiseline – kiseline Omega 3 i Omega 6 ograničavaju gubitak vode u čelijama. Ove kiseline ćete unijeti maslinovim, orahovim, soja ili kikiriki uljem, masnom ribom kao što su sardine, haringe i tuna., bademima i lješnicima, avokadom i maslinama.

Voda – voda je esencijalna za produkciju kolagena, za dubinsku hidrataciju. Osim onih dva litra dnevno, vodu ćete unijeti i supom, čajem, povrćem i voćem koji u sebi prosječno sadrže oko 90 posto vode.

Za sjaj kože

Za svježinu i sjaj kože potrebna je dnevna doza antioksidanata.

Vitamin C – osim što je važan za proizvodnju kolagena, vitamin C štiti kožu od UV zračenja i pomaže zacjeljenje svih ožiljaka. Naći ćete ga u svježem voću i povrću, posebno u citrusu (limun, naranča, grejp), kao i u kupusu i peršunu.

Vitamin A – najvažniji je vitamin za gipkost kože. Također je štiti od UV zraka. Mnogo vitamina A ima u jetrici, jajima, puteru, mangu, dinji, paprika,a, mrkvi…

Vitamin E – snažan je antioksidant sa nevjerovatnom sposobnošću za reparacijom kože oštećene sunčevim zrakama. Zadržava slobodne radikale i djeluje zajedno sa vitaminom A i C štiteći membrane čelija, koje su glavna meta slobodnih radikala. Mnogo ga ima u orasima, lješnjacima i bademima, žitaricama, biljnim uljima.

Selen – najbolje je oružje protiv slobodnih radikala. Njegova uloga je odlučujuća kod anti-ageinga. Još pomaže eliminaciju toksina kroz urin, posebno duhana i alkohola. Ima ga u ribi, morskoj hrani, mesu i jajima..

Za čistu kožu

Ukoliko vam je koža osjetljiva i masna smanjite alcohol, cigarette, čokoladu, mnogo masti i šećera.

Cink - cink je antioksidantni mineral, tako da ako patite od akni to je upravo zbog nedostatka cinka koji reguliše proizvodnju sebuma i pomaže zacjeljivanje čelija. Unesite ga putem školjki, ribe, cijelih žitarica.

Probiotici –prijateljska bakterija u našem digestivnom sistemu koja štiti njegovu floru i ojačava imuni sistem. Pomažu jogurti i mliječni proizvodi.

Admin
Admin Muzika Foruma
Admin Muzika Foruma

Pol : Ženski Godina : 29
Zodijak : Bik Mačka
Broj poruka : 12371
Poena : 6910
Reputacija : 12
Datum upisa : 11.06.2008

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu